Warna digital pruf boleh dilaras mengikut keperluan warna pantone yang ditetapkan oleh LRMP TATACARA PENGHANTARAN PRUF PENCETAK Kemukakan pruf pencetak sebanyak 3 tiga keping sahaja bagi setiap pek. 1 Kenal pasti stok yang perlu dilupuskan.
Asingkan surat mengikut Bahagian.
. 221975 Pelupusan Alatulis Bahan. Tatatertib Carta Alir Tatacara Tindakan Tatatertib Bagi Kes Tidak Hadir Bertugas Selama Tujuh Hari Bekerja Berturut-turut Dan Tidak Dapat Dikesan Tatacara Tindakan. 3 Pastikan had nilai perolehan.
Disediakan semasa diterima oleh Kementerian Jabatan bagi tujuan rekod. Semak dan pastikan alamat penerima di alamatkan ke IPKKM 4. Menjelaskan tentang tatacara pemindahan rekod awam ke ANM.
Agen hantar dokumen pegawai semak pinda kali ke-2 m1 m2 m3 m4 m5 pegawai rekod dan nilai agen ambil dokumen syrkt hantar semakan kali ke-2 minggu seterusnya maksimum semakan hanya 2. 1412 Bilik Fail Keselamatan - Sebuah bilik yang diperkuatkan. TATACARA PENGHANTARAN PRUF PENCETAK 2.
Tatacara Pelupusan Rekod Awam 4. Menggunakan digital printing berbanding offset printing 4. D u a l 1 C A R T A A L I R A N P E L U P U S A N S T O K U N I V E R S I T.
AZLAN AZIZ AZMAN MAHAMOOD TATACARA. Cap penerimaan tarikh dan masa pada surat dokumen dan memo Tarikh dan masa sebenar 3. Carta Aliran Kerja 27 81 Penawanan Surat Masuk 28 82 Penawanan Surat Keluar seperti 632 i a 29 83 Penawanan Surat Keluar seperti 632 i b 30 84 Penawanan Faksimili 31 85 Penawanan E-Mel Rasmi Dari Luar Jabatan 32 86 Penawanan E-Mel Rasmi Yang Dihantar Keluar 33 87 Pengedaran Routing Melalui DDMS 34.
Senarai Semak Checklist. SURAT Prakata i Kandungan ii 1. Surat-surat perlu disusun mengikut tarikh transaksi dan diberikan.
Carta alir semakan awal label bagi pendaftaran semula jom tengok. 131 Borang-Borang Bagi Pelupusan Rekod Awam 11 132 Carta Aliran Pelupusan Rekod Awam Tanpa Jadual. Pengawalan fail-fail rekod aktif sahaja.
Kepada Lembaga Pemeriksa 6. Lembaga Pemeriksa melengkapkan. Surat Pekeliling Surat Edaran Yang Berkaitan.
PERKARA MUKA SURAT Prakata i 1. Carta Alir dan Proses Kerja. TATACARA PELUPUSAN BUKU PUSAT SUMBER SEKOLAH CARTA ALIR PELUPUSAN REKOD TERBITAN BAHAN BERCETAK BAHAN AUDIO.
Akta 629 Surat Pekeliling Perbendaharaan Bil. 1 Tentukan bekalanperkhidmatan dan kuantiti yang hendak diperolehi. Senarai Undang-Undang dan Peraturan.
Rekod Jabatan PTRJ 1 3 5 2 4 6 Seksyen 2C Akta Rahsia Rasmi 1972 Berdasarkan Para 42 43 Buku Arahan Keselamatan Berdasarkan PP 52007 Panduan Pengurusan Pejabat. Menggunakan art paper 80 gsm 3. Semakan awal label utk.
15 1 21 2 25 3 35 4 59 7 67 8 75 9 83 10 97 11 41 103 5 47 BAB 6 KANDUNGAN. Borang Arkib 1108 Lampiran 2b - Contoh Borang Arkib 1108 yang telah lengkap diisi Lampiran 3 - Contoh Surat Penangguhan Pemindahan Rekod Awam Lampiran 4 - Surat Pekeliling. 2 Beli dengan kontrak pusat.
Unit Pengurusan Rekod Surat Serahan Tangan 2. 6 Semak penerimaan bekalan kesempurnaan. TATACARA PELUPUSAN BUKU PUSAT SUMBER SEKOLAH Disusun oleh.
Tujuan Latar Belakang 1 1 3. Penggunaan JPR Skop 2 2 5. Senarai Borang Yang Berkaitan Dengan Tugas.
TATACARA PENGGUNAAN REKOD DDMS 20 LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA 29 CARTA ALIR PENAWANAN SURAT MASUK FAIL FIZIKAL Mula Ya Daftar masukkan Terima surat Imbas tawan bersama surat dalam fail fizikal metadata dalam Cop tarikh terima DDMS 20 sedia ada baharu Minit dan edarkan. Surat Pekeliling Perbendaharaan Bil. Aset Alih Yang Disewa Aset Alih yang disewa daripada syarikat pembekal pengilang seperti mesin fotostat kenderaan dan sebagainya tidak perlu didaftarkan di bawah tatacara ini.
221975 Pelupusan Alatulis Bahan Bercetak Buku dan sebagainya ii Surat Kementerian Kewangan 3 November 1993 Pelupusan Bahan-bahan. Daftar dan rekod surat dokumen dan memo ke dalam buku daftar Buku Daftar Surat Menyurat Am 10- Pin. TATACARA 17 KAEDAH 19 CARTA ALIR 22 PANDUAN PELAKSANAAN 26 BORANG 28 RUJUKAN PENGHARGAAN.
Keluarkan Pesanan Tempatan kepada syarikat. Bagi perolehan bernilai melebihi RM30000 hingga RM2000000 a 4 PerbandinganKajian Pasaran dengan 3 quotation 5. 1411 Bilik Rekod Bilik atau ruang khusus sebagai tempat simpanan bagi menempatkan rekod-rekod separa aktif dan tidak aktif sementara menunggu rekod-rekod tersebut dikaji dan ditentukan tindakan pelupusan yang perlu diambil ke atasnya.
3 15 Jadual 1. Para Muka Surat Bentuk Pindaan Diluluskan 02072010 28 29 11 Penambahan tindakan Pengarah 02072010 9 18 Lampiran 4 5 6 Pengarah 01092011 11i 7 Penambahbaikan Pengarah 01092011 12 9 Penambahan tindakan Pengarah 01092011 Carta Aliran A 13 Penambahbaikan Pengarah. Carta Alir Pemindahan Rekod Awam Lampiran 2 - Borang Arkib 1108 Borang Permohonan Bagi Pemindahan.
4 KEWPS-20 dan menandatangani. MAKLUMAT MENGENAI REKOD 3 Surat. Definisi Tafsiran 2 41 Rekod 42 Rekod Awam 43 Rekod Tidak Aktif 44 Tamat Tindakan 45 Penutupan Fail.
Tatacara penghantaran dokumen carta alir aktiviti. Surat-surat yang dikandungkan diletakkan di bahagian dalam sebelah kanan fail. Carta aliran dan proses kerja pelupusan adalah seperti di Jadual 1 dan Jadual 2.
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia Bahagian Naik Pangkat. 52 Harga Aset Alih adalah berdasarkan dokumen perjanjian. Tatacara Penggunaan JPR Kumpulan Rekod Yang Diputuskan Musnah Kumpulan Rekod Yang Diputuskan Pindah Ke ANM Kebenaran Pemusnahan Atau Pemindahan Rekod Khidmat Nasihat Carta Aliran Tatacara Penggunaan JPR 2 3 3 3 10 11 ii.
Kkmoh Pk S09 Prosedur Pengendalian Surat Menyurat Pindaan 7
Application For Live Adult Shrimp Import Approval Into The Country Department Of Fisheries Malaysia Official Portal
Carta Aliran Pengurusan Data Emis Pdf
Kkmoh Pk S09 Prosedur Pengendalian Surat Menyurat Pindaan 7
Garis Panduan Ict Universiti Tun Hussien Onn Malaysia
Pdf Carta Alir Pengurusan Mesyuarat Athisvaran Thangadurai Academia Edu
E Iso Sistem Pengurusan Kualiti
Kpm Carta Alir Pengurusan Aduan Kementerian Pendidikan Malaysia Aduan Awam
Carta Aliran Surat Keluar Collingjb
Kit Pantas Panduan Pengurusan Rekod Mof Membalik Buku Halaman 51 100 Pubhtml5
Carta Aliran Surat Keluar Collingjb